Je u nás služba dostupná? Jak se připojím?

Orientační mapa pokrytí na našich stránkách zobrazuje pouze přibližné pokrytí. Možnost zřízení služby je však ovlivněna celou řadou faktorů a před samotným připojením je třeba dostupnost individuálně ověřit.

Přesnější informace o možnostech připojení na konkrétní adrese Vám rádi sdělíme na tel. +420 608 066 084, kde si zárověn můžete sjednat fyzický průzkum terénu.

Jak postupovat, když nefunguje internet?

V případě nefunkčního připojení doporučujeme nejdříve:

  1. Zkontrolovat, jestli je zařízení připojeno k síti, ať už bezdrátově nebo po kabelu.
  2. Vypnout z napájení a po cca 30 vteřinách opět zapnout domácí wifi router (popřípadě i napájení zařízení pro příjem). Nemačkat tlačítko reset (mohlo by dojít k úplnému smazání konfigurace).
  3. Restartovat počítač, resp. koncové zařízení, na kterém je problém.
  4. Zběžně zkontrolovat zapojení kabelů, jak napájecích (wifi router/zařízení pro příjem), tak datových.
  5. Zavolat na infolinku.

Tyto otázky a odpovědi (FAQ) jsou určeny pro naše zákazníky a mají pouze informativní charakter.